fredag 6 februari 2009

Ny utmaning


Jag har blivit utmanad av Mia

* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Vilken trist bild jag hittade där...den är från ett hörn i min gamla affär. På bilden ser man gardinstänger, innerkuddar och fleecetyger bland annat. Jag hade också tyger, garner och sånt handarbetsgrejs där. Lokalen var ganska stor(lagret också!)

Slutade delvis för att jag inte tjänade några pengar på det, fick annat jobb med "lön" och kunde ha kvar garnsidan och säljer nu hemifrån via nätet.

Visst saknar jag affären. Och alla kunderna!
Om Norsjö varit lite större, och legat lite längre från de billiga kedjorna i stan så kunde jag kanske haft kvar den?

Men mina trogna kunder, som handlade garn...de har jag kvar :-)

Jag utmanar:
Bea (fast jag vet du gjort den förr)

1 hälsningar:

Yenny sa...

Kunde tyvärr inte vara med på utmaningen då vi just bränt en skiva med alla kort så datorn har inga för tillfället :)