tisdag 24 mars 2009

Visst händer det nåt

Å då har vi flyttat... fick telefonen inkopplad idag. Måste komma ihåg att göra ändring av posten också. Mycket på en gång.

Vi har renoverat sen i januari nångång. Och hjälpt till en heel del med utflyttningen härifrån. Det känns i hela kroppen och knoppen. Vi har ju kvar våran utrensning i Sörbyn också, det känns gruvsamt. Tyvärr kan jag inte flytta mitt stickrum än på ett tag, det finns inget golv i det nya som ska göras av lillgaraget. Kanske får ta det stora? :-)

Jag har inte packat upp kameran än så bilderna får vänta. Ungarna åker skolskjuts nu varje dag och de älskar det. Så skönt att få hämtning och lämning hemma på gården säger dom. Som om dom hade långt till skolan innan?

Tack till er som fortsätter kika in trots att det varit stiltje länge nu...
Ha en bra dag ni som kan vara ute i solen! Njut!

2 hälsningar:

P@rtyplupp sa...

Men vad är det jag ser? Har ni flyttat ?? Oj, det hade jag ingen aning om.... Men så bor jag ju ute i skogen..hahahah!
Vart har ni flyttat då?

Jag kan förstå att det känns tung att börja rensa ut det "gamla" huset, men samtidigt är det VÄLDIGT skönt! Man får rensa bort det gamla, kasta allt man inte behöver, och sen börjar man om på nytt! Det är en skön känsla... Tro mej, jag har rensat många hus ;-)

Tänkte berätta att jag tagit mej an den tjocka SPCS-pärmen jag fick kopiera av dej; och den är SKITBRA! Jag börjar faktiskt lära mej ett å annat...vilket jag inte trodde var möjligt hehe!

Lycka till med utstädningen!
/Bea

Linda Lidén sa...

Tack! Lite isolerade har vi blivit också då internet inte fungerade från början men NU hoppas jag...