söndag 3 april 2011

Stickperiod

Jag är flitigare på att uppdatera min andra blogg nu när jag är inne i värsta stickmaskinsilet. Verkligheten är allt annat än så trist som det verkar :-)

2 hälsningar:

Upplagd sa...

Jag är imponerad över att du hinner med tre bloggar och dessutom ska arbeta mellan passen:)) Trots allt tar det lite tid med bloggeriet, i alla fall om du ska lägga ut egna bilder, lägga ut trevlig och inspirerande text och ha lite koll på vad andra skriver om. Och finns man på Facebook också så blir det inte mycket tid över till stickeriet och allt annat som är både roligt och små måsten...Och då är jag ändå passionist!!

Linda Lidén sa...

Fejjan får vara just nu för min del, blir bara att jag kollar där om jag har riktigt tråkigt nångång:-)

Den dära hudvårdsbloggen gjorde jag för läääääänge sen och kommer tyvärr inte ihåg den alls. Men den får vara, tids nog...