tisdag 8 december 2009

Minns

Detta var en av låtarna vi spelade på pappas begravning för över tre år sen. Tänker alltid på honom när jag hör den. Man kan lyssna in så mycket i vissa låtar, och just Lasse Stefanz tillhör mina favoriter. Har alltid gillat dansbandsmusik...när jag kör bil, städar eller bara vill få lite extra energi så spelar jag nåt sånt!

Här är texten till ovanstående.

7 hälsningar:

Rita sa...

Vad roligt att det finns nån mer än jag som gillar dansbandsmusik =)
Mina favoriter är Vikingarna och Lasse Stefanz. Drar gärna upp ljudet när jag stryker och så =)
Kram

Unknown sa...

Fin text! Jag tänker på mamma när jag hör Shirley Clamp, för det var en av mammas favoriter. Felicia och Hanna sjöng Hallelulja på hennes begravning för precis ett år sedan så nu tänker jag på den när jag lyssnar på den låten och får rysningar..

Linda Lidén sa...

Rita: Härligt att höra att det finns fler som jag!!!

Therese: Jag saknar fortfarande att jag inte kunde vara med på begravningen. Har hört så mycket om hur fin ni gjorde den!

Till er andra kan jag säga att Thereses mamma var min faster, pappas äldsta syster.

Unknown sa...

Jag kan bara säga detsamma. Jag önskar verkligen att jag varit på Stellans begravning. För Er, för mamma, för min egen skull....Han var ju alldeles för ung.
Många kramar/Therese

Rita sa...

Tittar in för att önska dig en riktigt GOD JUL!
Kram/Rita

Rita sa...

Önskar dig ett riktigt gott nytt år!
Kram

Anonym sa...

Mmm älskade pappa. Tänker på honom varje dag!