torsdag 14 januari 2010

Nytt vs. UFO´s?

Nää... nu har jag gjort det igen! Börjat på en ny vantstickning innan mina ufo´s är klara. Det är hopplöst, jag hade ju bestämt mig för att göra dem klara först.

Nu ska jag utmana mig själv att sticka de stackars två tummarna som fattas. Jag ska göra det ikväll!!!

Vädret passar bra till stickning nu. Växlar mellan -3 och -25 upp och ner hela tiden. Det bästa vore om vi fick ha runt -10 ett par veckor. Önska kan man väl?

Julhelgen gick snabbt som bara den. Jag kom igång med maskinstickningen igen tack vare syrran som ville ha ett par mössor. Satt även och fingrade på tröjdelarna som ska bli en varm ulltröja till maken men kom inte längre...det får bli nästa gång!

Fråga mig gärna imorron om vantarna blev klara :-)

1 hälsningar:

Rita sa...

God morgon!
Skulle bara höra om vantarna blev klara. ;-)
Vet hur det är med UFO:s Har många såna både när det gäller stickning och smycken.
Ha en underbar fredag!
Kram/Rita