fredag 5 mars 2010

Bla bla bla

Fick lite klagomål idag från dottern att jag aldrig uppdaterar min blogg så jag får väl göra det då!

Just nu är vi i Stockholm, åkte ner med nattbussen i onsdags kväll och har gjort två långa dagar till fots kors och tvärs runt stan. Vi var ett litet gäng på fem personer, två morsor och tre tonåringar som skulle kolla på Tokio Hotels konsert i Globen igår kväll. Showen var bra, trots dålig kritik i tidningarna och tjejerna var mer än nöjda med upplevelsen. Arenan var något av en besvikelse, jag hade väntat mig att det skulle vara stoooort och maffigt därinne men själva golvet verkade inte större än fotbollshallen därhemma. Kanske kändes det så litet för att det inte var fullsatt...? 6000 pers var där och det ryms ca 13000 så det kändes kanske lite tomt. Övernattade gjorde vi på vandrarhemmet af Chapman och det var suveränt mysigt och helt i vår prisklass!

Idag har jag haltat fram mest hela dan, vaknade med en svullen fotled imorse och inte har det blivit bättre av allt promenerande idag. Tack och lov så bor vi hos brorsan inatt och har bara suttit och slappat framför teven. Perfekt och välbehövligt!

Vi ska åka till Södertälje imorron och träffa syster och Kellis, det ska bli riktigt roligt att träffa dem igen. Kanske gör vi en liten shoppingrunda där också? Bussen hemöver går imorronkväll så jag gissar att vi är ganska möra när vi kommer hem... Kul har vi haft i alla fall och skrattat mest hela tiden.

Nu då, nu har jag väl uppdaterat så det räcker ett par dar?

1 hälsningar:

Rita sa...

Ibland är det bara så svårt att hitta på nåt att skriva om, tycker jag =)
Kul att få åka på en liten resa ibland.
Ha en bra tisdag!
Kram