tisdag 16 mars 2010

Evig förkylning och vårsol

Förkylningen behåller sitt grepp. Inatt blev det inte mycket sömn, bara hosta och hosta...varken Mollipect eller Cocillana hjälper längre, det känns som allt "skräp" som ska upp ligger långt långt nere. Får komma till läkaren imorron igen, men det finns förmodligen inget som hjälper. Inte om det är ett elakt virus jag fått. Nästan fyra veckor nu...tror faktiskt att alla i familjen(även jag själv) är skitless att höra mig hosta!

Annars så känns det väldigt bra att våren är på väg! Idag droppade det för fullt från taket på solsidan och man tänker att snart är det inte länge kvar till sommaren! Jag älskar sommar!!!

Ikväll, alldeles snart ska jag krypa ner under täcket i soffan och se en efterlängtad film tillsammans med älsklingen. I morron blir det förmodligen ingen plogning!?!

Host, host... :-)

3 hälsningar:

Mia stickar sa...

Jag är "bara" inne på tredje veckan! Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på din vännen.... Tänker på dig... Kramen

Rita sa...

Usch, det låter inge' trevligt alls. Hoppas du får lite hjälp av doktorn. Min sambo fick diagnosen lunginflammation efter ett tags hostande och feber, fick penicillin och är nu sakta men säkert på bättringsvägen.
Krya på dig!
Kramar