torsdag 12 maj 2011

Ett nytt jobb

Nu har det hänt en del igen sen sist, jag har pluggat en massa och certifierat mig som rådgivare i Cambridge Viktprogram. Startade igång i förra veckan, hur roligt som helst och så himla intressant!

Jag har ju kört mitt race ganska stenhårt sen den 3:e januari och har gått ner 42kg hittills. Nu fattar jag nästan inte att jag närmar mig målsnöret men njuter av att röra mig enkelt och lätt! Äntligen höll min motivation hela vägen...:-)

Vintern försvann fort som attans och av stickeriet blev det bara poff...nu ska jag åka iväg med sonen ett par dagar och då ska en tidsfördrivsstickning få följa med.

"En liten bit i taget och du kommer mycket långt!"

4 hälsningar:

Upplagd sa...

haha världen är väldigt liten - sambon till ett av barnbarnen jobbar just där. Och tycker det är det roligaste han har världens roligaste och vikt(!)igaste jobb.

Upplagd sa...

missade - hugaligen - 42 kilo!!!! Är det nåt kvar av dig? Kan man få receptet...

Linda Lidén sa...

Jajjamän, det bar bara försvunnit 1/3 av mig :-)

Recept: 3 goa milkshakes om dagen, lägg till en massa vatten och några slurkar kaffe. Tillsätt absolut inget annat, vänta 17 veckor - klart!

:-))

Nina sa...

42 kg!!! Milde himmel det är ju massor. Stort Grattis till dig. Det måste kännas jäätteskönt.