onsdag 25 december 2013

Da Capo

Intressant men rätt så deprimerande läsning...började bläddra i bloggen och läste från januari 2011 och framåt. Gud så duktig jag var! Och så lätt det var, både minns jag och läste nyss. Så motiverad kommer jag aldrig att bli igen...

Läste även igenom kommentarer och nånstans hade jag skrivit att jag brukade slarva med ätandet första delen av dagarna och sen äta som en utsvulten på kvällarna. 

Pucko!!! Dumnöt!!! Det har ju inte förändrats nåt, jag gör exakt samma fel nu...herregud!

Det försvann en del dåliga ovanor då som tack och lov inte kommit tillbaka. Men att programmera om ett beteende är inte det lättaste så mycket dumt har jag börjat om med.

Ska läsa lite till tror jag och kanske bestämma mig för nån ny variant av energikick i vår?

0 hälsningar: