måndag 14 juni 2010

Vingel

Sommarlovets första dag...barnen hörs ha haft det tråkigt, men jag är tacksam för regnet. Det behövs verkligen! Jag har haft jobbarhelg och kom hem vid fyra i afton, så skönt att bara slappa en stund och slänga upp fötterna på bordet...två kvällar till sen är det helg igen!

Jag ska jobba hela sommaren och det känns jättebra! Har så tur att jag får göra det jag tycker är allra roligast, och alla trevliga människor man får träffa och vara social. Det har jag saknat allra mest sen jag stängde min butik för två år sen.

Om vädret blir bättre i slutet av veckan ska jag måla det röda förrådshuset, det ska bli vitt och blått precis som huset är. Har skaffat en "Quick brush" som jag längtar efter att få testa, har hört många positiva kommentarer om den. Jag som är lite höjdrädd också kanske vågar stå på en stege och måla med färgen hängandes bakpå ryggen istället för att vingla med en hink?

Ha det gott ikväll, här blir det nog till att slöa framför teven...

0 hälsningar: