tisdag 3 november 2009

Spiken i mattan

Nu sitter vi på tåget mot Västerås, rent och fräscht i vagnen. Dottern sitter mitt emot mig och frestar med Ben & Jerrys chokladglass men jag är sååå nöjd med min flaska vatten!

Lilla pluttdatorn är himla bra att ha med sig. Tar ingen plats i väskan, det enda man kan tänka sig klaga över är väl batteritiden. Att kunna kolla sina mail känns riktigt lyxigt! Igår fick jag en inbjudan till Göteborg på konferens och kurs. Resa och boende ingår i kursavgiften på 110:- Tror nog att jag ska tacka ja! Då blir det en tågresa till denna månad. Har fått tillåtelse hemifrån att åka bort igen. Vilken underbar familj jag har!!!

Nog känns det i fötterna att man har avverkat någon mil dessa dagar. Vi har gått och gått och gått, men helt utan stress och måsten. Bara traskat dit näsan pekat. Innan vi åkte från stan så köpte vi spikmattan vi suktat efter, maken ville också testa den. Hoppas att det inte bara är reklamsnack man hört om den bara...

3 hälsningar:

Mia stickar sa...

Spikmattan är superbra!

Linda Lidén sa...

Jag tror nog att vi ska testa den redan ikväll på tåget!

Rita sa...

Jag är också nyfiken på spikmattan. Vore kul att höra din åsikt nör du testat den =)

Ha en fortsatt bra dag!