fredag 12 februari 2010

Gasen i botten?

Idag har det verkligen varit full fart! Hade tänkt till stan men gav upp när vi hade -28 imorse... Gjorde istället bort en massa ärenden här hemma och jobbade undan många "småsaker". På em. blev det jobb hos M och jag kom hem vid halv sju.

Vad gör jag då? Jo, fortsätter som innan och sliter ut allt innehåll ur våra sex garderober i sovrummet. Sorterar, sorterar och slänger... barnen får pröva alla mina gamla kläder(som jag har sparat för jag kan ju nångång bli smal igen...?) och resten slänger jag all världens väg!

Imorron är det också fullspäckat schema som gäller. Mycket att jobba undan, en del pappersjobb också som inte går att spara.

På måndag lyfter jag mot nya mål...



Hurghada...hörde att de hade 38 grader varmt förra veckan, får se om det stämmer.

Puh! Tillbaka till klädhögen, sen väntar en film jag hyrde idag "Beck - I stormens öga"

1 hälsningar:

Mia stickar sa...

Vi trotsade kylan och åkte till stan idag, hade "bara" minus 22. Låter inte dumt med +38, hoppas ni får det jättehärligt!