onsdag 3 februari 2010

Sköna behandlingar i kylan

Idag har jag många roliga projekt, och sen till kvällen bär det iväg till makens kusin på hudvårdsvisning. Men innan dess ska jag och en vän testa Handspa som jag lärde mig på senaste kursen i Göteborg. Gissar att vi kör spabehandling på fötterna också, det kan vara skönt i denna kyla!

Vantarna till grannen är snart klara, bara tummarna kvar som jag håller på med nu. Funderar över vad jag ska sticka sen? Mina ufo´s lockar inte särskilt...det blir nog nåt annat. Satt och kikade runt lite på nätet igår och hittade några läckra modeller som jag kan sticka på stickmaskin så det kanske blir nåt sånt? Skulle vara jättekul om jag stickade nåt somrigt plagg till mig själv innan utlandsresan som snart är på G.

Nä, back to tumstickningen,
Ha en bra dag!

0 hälsningar: