onsdag 28 januari 2009

Halvgjort

Åh, jag blev så glad för min utmärkelse så jag glömde helt bort reglerna!

Till spelreglerna för utmärkelsen hör:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Ettan gjorde jag direkt :-)
Tvåan länkade jag också, men här kommer mias blogg igen

Sju bloggar jag gillar... det blir svårt för jag har så många favoriter.

Mallaching
Inspirerande blogg där hon visar upp sina fiffiga sydda projekt.

Elisabet
Hennes blogg har jag följt i flera år, alltid lika filurig och välskriven.

Lollos blogg
Humor! Jag skrattar ofta när jag kikar in här!

Partyplupp
Uppiggande, fartfylld och rolig blogg.

Yenny
Bloggar om film och barn, flitig på uppdatering - det är bra :-)

Korvasbloggen
Pappa som bloggar om sin bebis "Korvas" och lite ditt och datt.

Hanna
Hemmafrubloggen

Önskar bara att sistnämnda kunde uppdatera lite oftare :-)
SÅ! Då var det gjort. Nu ska jag bara lämna vinkar om att de fått en ros!

3 hälsningar:

Mallaching sa...

nemen tack! Va roligt! Vilken födelsedagspresent ;) ska snart blogga om det! Så roligt åxå att hitta till dig!

Elisabet. sa...

Linda .. så rart av dig!!
T a c k!


Och själv delar jag ut till alla som vill ha en .., jag är urdålig på att välja .., alla som tycker om att skriva och dela med sig får en hel bukett av mig! (Ja, på låtsas ..-)

Kram, kram.

Elisabet

Anonym sa...

NÄ men tackar, tackar.. precis vad jag behövde en dag som denna! Vad gó du är!

(Är det Linda, som i Linda från minigloben måntro?)