fredag 9 januari 2009

Julklappsbytet

Jag sparade min julklapp till julafton.
Kunde hålla mig!

Och vilken lycka, för inte fick jag lika många paket som barnen.
Nej jag fick nöja mig med tre, kanske fyra paket som jag blev desto gladare av!
I mitt garnpaket fanns det härliga nystan i rosa nyanser.
Jättefina stickmarkörer och korta rundstickor 2mm.

Nu, där jag sitter och skriver har jag inte lappen med givarens namn men jag ska lägga in en bild så ni får se vilka härliga färger det är och så ska jag tacka så mycket... jag vet att det är lite sent men jag får skylla på att det har varit rätt så körigt under jullovet. Med annat.

Tusen, tusen tack. Jag vill absolut vara med i fler byten. En jättekul idé!

Det närmaste jag har kommit garn och stickning den senaste tiden är när jag packat varor till flitiga beställare. Tur att det finns några som stickar :-)

3 hälsningar:

Mia stickar sa...

Hej där! Kul att hitta dig igen! Gick in på din blogg men den var bara borta! Trodde du tagit ner den! Det där om garnköp var det bästa jag läst på länge!

Mia stickar sa...

Du har fått en utmärkelse av mig!

Anonym sa...

Men åhhh vad glad jag blir!

Kul att du gillar min blogg. Jag funderade på att slopa den eftersom jag skrev allt mindre i den men jag bestämde mig för att köra på ett tag till.

Nu måste jag köra på igen :-))