måndag 8 juni 2009

Kööööld

Näee, värmen vill inte komma än. Och imorron som det är skolavslutning... blir det långkallinga då? Tänker på alla tjejer som ska ha klänning och gå hela vägen till kyrkan. Hurvas!

Vi hade städardag i lördags, gjorde fint på Killingen och kapade lite ved. Sen fixade vi till i lekparken, monterade den nya studsmattan. (Den gamla har hittat ett nytt hem)

På kvällen hade vi grillfest, satt och frös hela högen tror jag. Närmare och närmare brasan ju senare det blev. Roligt var det i alla fall att umgås hela byn.

Nu funderar jag mest på att sticka varma tröjor och sockar... hinner jag innan värmen kommer?

1 hälsningar:

Mia stickar sa...

Jag hade beställt värme till idag när jag började semestern och i morse var sol och varmt. Klippte framför lagårn i bikini. Sen blev det långbyxor och jacka på för att fortsätta klippa. Jag hade ju beställt 5 veckor sol inte ett par timmar!