måndag 15 juni 2009

Semesterplaner

Vilken härlig dag!!! Ja, solen har lyst med sin frånvaro men oj vad man hinner mycket inne istället. Jag har fått undan alla jobbsysslor, nästan i alla fall, det sista blir klart imorgon. Regnet fullkomligt öser ner och det är ganska skönt, men vi hoppas på sommar ändå snart för barnens skull. Det är inte kul att ha sommarlov och inte kunna vara ute och leka och bada. Det kommer väl i sinom tid.

Undrar vad vi ska hitta på för kul i sommar? Det har kommit erbjudanden om hotell/inträde till Gröna Lund och fri kryssning med Cinderella. Om vi hittar på nåt sånt kan vi ju också passa på att hälsa på min bror och syster som båda bor i Stockholm. Nu har jag ju "kortet" för att dra våran husvagn också så det bör inte bli några större problem. Båda mina syskon bor trångt så det blir lite knepigt att fixa sängplatser till fem personer till.

Nu har jag en hög med tyg som ska sys gardiner av, både till hemmet och till en kund. Längtar att sätta igång men först måste jag nog göra bort middagen. Jag har ju inte klart mitt arbetsrum än så det blir köket som får bereda plats.

Trevlig kväll! Och njut av att slippa vattna blommorna ute...

0 hälsningar: