måndag 1 juni 2009

Blåsväder

Redan juni... vad snabbt det går! Och blåsten, den är kvar och visst blir man less? Idag blåser det dessutom KALLT...

Har beställt ett nytt batteri till min älskade mobil, hoppas att det är det som är felet. Helt död är den... Jag har satt i kortet i en gammal skrutt sen forntiden och kommer inte alls överens med den. Kan inte svara på SMS, och MMS kan jag inte ens kolla på. Letade lite på blocket också efter en likadan som jag har, men törs man köpa grisen i säcken?

Imorron blir det nog att stiga upp skruttidigt igen, för då väntar en ny utflykt. En köksö ska införskaffas, en som vi bygger ihop själva som vi vill ha den. Ska få hänga med till Happis. Om det nu blir, har inte fått det bekräftat än. Det är ju mycket som ska klaffa med jobb och barnpassning och sånt.

Mina fina äppelträd gillar inte blåsten! Nästan alla fina blommor blåser bort... hoppas det mojnar snart. Jag är LESS!

I veckan är vi sju här hemma. Stycken, alltså. Yngstbrorsan är här och hälsar på... det är kul, men det går ju inte lite mat... :-)

0 hälsningar: