söndag 23 augusti 2009

Bla bla bla

Ja inte är man den bästa på att uppdatera sin blogg. Egentligen skulle jag inte ha nån... hur kul är det att läsa vad jag gjort de senaste dagarna?

Vi har i alla fall haft kräftskiva i helgen, byns årliga tradition. Det var trevligt och jättegott. Jag hade värmt våra kräftor enligt svärmors recept och det var även en del av de andra som tyckte det blev jättegott! Lördagskvällen blev lugn och skön, vi slappade framför teven och halv tio skull vi fått besök om det inte sett så dött ut... vi sov!

Min syster som bor hos oss nu framöver ett tag fick skjutsa brorsan på akuten tidigt imorse. Det blev vidare färd till Umeå och operation, han har varit hemma och varit sjuk sen i onsdags. Inte allvarligt men han är en sån som inte säger till i onödan. Vi "gamlern" sov bara gott då de drog iväg. Nu är de i alla fall på väg hem och jag hoppas det gick bra.

Nu blir det nypotatis och sill till middag!

0 hälsningar: