fredag 28 augusti 2009

Helt okej

Första skolveckan har gått jättebra. Barnen har varit jätteduktiga på att stiga upp sex varje morgon, och jag med! Vi har skärpt till oss lite grann innan så det inte skulle bli så jobbigt.

Jag har byggt om lite i kontoret, ändrat och donat så nu blev det jättebra! Sen så har jag putsat alla fönster nere också. (Det är inte kul, med fast spröjs och alla utom två öppningsbara - tio fönster). Ikväll blir det rördragning, eller rättare sagt röromdragning i lillgaraget som alldeles snart är mitt nya stickrum. Varmvattenberedaren som sitter där ska bort, jag tycker att vi kan gott elda oss varmvatten från värmepannan - det behövs ingen elektrisk.

Igår var jag och hjälpte M på jobbet med inventering. Det var faktiskt skitkul! Jag som hatade att inventera på min tygaffär, men hos andra är det mycket roligare... :-)

Helgen kommer nog att gå åt till byggnationer och röjning.

Ha de så gott!

0 hälsningar: