måndag 24 augusti 2009

Skoldax

Så har barnen börjat skolan igen. Nya rutiner för en del av dem, äldsta dottern börjar gymnasiet, mellansonen högstadiet och minstingen börjar femte klass med en ny lärare. Hoppas de får kul idag då det blev så härligt väder. Jag har passat på att putsa fönsterna på skuggsidan. Får se om orken räcker runt hela huset. Det är några rutor...

Åkeriets månadsavslut är redan klart, nu håller vi tummarna för mycket jobb i vinter! Kanske inte jättemängder med snö utan även annan sorts jobb... :-)

När fönstren är putsade blir jag så himla sugen på nya gardiner! Jag har massvis, men inte så många jag tycker om fortfarande. Det blir ju så att man får sina favoriter, och nu i ett nytt hus kanske jag får upp ögonen för några av de andra?

Tjollerprat... ha det!

0 hälsningar: