måndag 17 augusti 2009

Ett projekt avslutat

Äntligen har jag målat klart! Det blev jättefint... Bortstökat framför huset så nu är det nästan okej att ta ett nytt "efterfoto". Solen skiner idag och det är skönt ute. Hoppas kvällen blir fin med, för nu ska jag dra iväg till stan. Känns väl sådär att sitta i bilen en sån här dag!

Lördagsjobbet gick jättebra! Det var jättekul, men visst kändes det i benen efter ett par timmar. Jag har vant mej av med att stå och gå hela dagarna på hårda golv. Kul var det i alla fall!

Det blev inget VM-stickande för mig, insåg att jag har inte tid. Det finns för mycket annat som jag måste göra istället. Hoppas kunna hänga på nån utmaning till hösten istället. Inget är så rogivande som att sitta framför teven med en stickning i händerna. Helst om det är mörkt och lite regnigt ute...

See ya!

0 hälsningar: