onsdag 16 september 2009

36 timmars dygn, nån?

Solen skiner idag och det är härligt höstigt i luften. Tyvärr så har mina planer för idag grusats, jag har fått betala för det jag gjorde igår. Vaknade inatt med världens ryggsmärta, det brann som eld i ryggslutet. Jag vet ju att det kommer om jag tar i för mycket, har ju haft problem med ryggen ända sen tiden på affärn. Alla tunga tygrullar och lådor som skulle bäras...

Nu i eftermiddag känns det bättre ändå. Kanske kan göra lite ikväll istället? Sitta vid skrivbordet går bra, så det har jag gjort idag. Konstigt, det finns jobb överallt och allt är aldrig klart samtidigt?

Jag fick några nya ideér imorse... behöver nåt nytt produktionsobjekt till min hobby. Mössor i all ära, men hur kul är det efter tio år? Jag har försökt variera och förnya men nu vill jag göra nåt annat.

-Babytröjprojektet (många av våra vänner väntar barn)
-Sockprojektet (hela familjen behöver nya sockar)
-Vantprojektet ( -"-)
-Tröj... puh, har hur många ideér som helst

...och jag vill helst använda stickmaskinen. Smågrejor går bra att handsticka men jag blir så himla fort less!

Mennnnn...jag har inte sorterat klart i stickrummet och gått igenom service på maskinerna så det lär vänta.

Igen...

0 hälsningar: