tisdag 15 september 2009

Tio kliv framåt idag

Jag är helnöjd med den här dan! Jobbade till ett tror jag, sen har jag storstädat i kontoret (alla lådor och skåp och pärmar) Samlat ihop en ganska stor låda med sladdar. Hur många som helst, behöver man alla? Jag vågar inte slänga nån än, kan ju komma på vart de hör :-)

Groventrén tömd och dammsugen. Ska "bara" plocka ut ur garderoberna imorron sen så hoppas jag jättemycket att jag får hjälp med spacklingen av väggarna. Snart får jag se om det blir bra med målade, mörkbruna väggar... Så värst mycket är det inte i de sex garderoberna. Brorsan har två med lite skor och kläder i, en full med målarburkar och penslar, två med garn(!) och tyger sen är det lite korkmattstuvar i den sista. Smygkikade lite ovanpå dem och där fanns det ett mumifierat äpple, lite skumplast som blev över från klickläggningen och diverse lister.

BORT ska det, nu vill jag göra fint!

Effektiv träning är det också att storröja, jag har säkert svettats litervis idag...?

Nu ska jag duscha och varva ner framför teven, sen blir det en härlig natts sömn...gäääsp!

0 hälsningar: