måndag 7 september 2009

Det går undan

Alla garnhyllor och strykbordet har jag fått hem idag, fyra hyllor från Jysk = mycket skruvning! Det står fulla hallen med sopsäckar proppade med garn. Gissa om det blir mycket sortering innan jag fått in nystanen på rätt plats. Det som nu är kvar i gamla stickrummet är bara några stickmaskiner och lite småkrafs.

Inte mycket alls... känns härligt!

Imorron ska jag jobba, men jag hoppas hinna sortera lite innan. Blir så stressad när det är stökigt.

Kanske nån timme ikväll redan?

2 hälsningar:

Mia stickar sa...

Få fint i stickrummet är nog både jobbigt och jättekul!

Linda sa...

Det jobbiga är ju att bära allt, dessutom från övervåningen i gamla huset. Sen är det bara roligt :-)

Passar på att inventera också när jag packar upp. Då blir det så mycket enklare till årsskiftet.