tisdag 28 april 2009

Bilder på boendeprojektet

Idag är det gråmulet väder men mycket mindre snö ute!
Jag ska ta kameran med mig och gå en sväng så jag kan visa er hur vi bor (och hur mycket jobb vi skaffat oss).
...
Bron ska byggas om, inga räcken och trappor åt tre håll.
Det gröna är nån form av blombänk och de grå pilarna betyder att fodren och
knutarna ska gråmålas... och runt fönstren betsas svart... :-)

Lilla garaget blir stickrum (eller sovrum om man så vill senare)


Bakom huset ska vi sätta upp markiser för att slippa värsta hettan inomhus,
och det blå visar var jag vill ha mina trädgårdshallon ;-)

Denna tjusiga byggnad ska väck!
Hellre då en dörr ut från tvättstugan... eller ingenting.
Vägen bak till slakteriet går ju förbi här. Det röda uthuset hoppas jag kan bli vitt också...

...

0 hälsningar: