fredag 17 april 2009

Värsta skvallret!

Nu är det så här att jag bor på en liten ort där det som "på alla andra små ställen" gillas att pratas om grannar/vänner/övriga. Dessutom har jag en ganska bra besöksräknare som visar vilka som besökt min blogg (det har de flesta om ni inte visste) så därför kommer jag INTE att skriva nåt som inte är riktat till mina stickvänner ute i landet. Min blogg är till för dem, fast jag ibland skriver lite mer personligt.

Jag har inte för avsikt att lämna ut något personligt om mig själv, min familj eller mina vänner. Min blogg är till för mina bloggkompisar samt de härliga stickvänner jag lärt känna genom åren. Tyvärr är det ju så, att några använder bloggandet som en kanal för att vädra sina åsikter om dittan och dattan, kanske kasta lite pikar åt olika håll och på så sätt hålla sig själv "alert och intressant"... De avsikterna har inte jag. Min blogg är ganska tråkig faktiskt om jag får säga det själv. Den får inte många timmar av min tid, men jag försöker skriva ibland för att behålla mina tappra läsare :-)

Jag bor som sagt på en liten ort, och även jag hör snacket på byn om "har du hört vad hon/han skrev i bloggen?" ...och ibland lite som "hur mår hon/han egentligen som det skrivs"? Min blogg är inte ett sånt ställe där uthängning och struntprat förekommer.

Så, kommer du hit bara av nyfikenhet så kan du sluta med det! Här har du inget att hitta... det finns andra ställen för dej att stilla den eviga nyfikenheten. Vill du veta nåt om mig så kom och fråga direkt istället :-) Det är ett mycket bättre sätt att få "färsk" och "äkta" information! Kanske inte samma som serveras på andra ställen?

Kära stickvänner och äkta bloggkompisar, jag vet att ni stannar kvar och för er ska jag inte sluta blogga!

Och du i närheten... gillar du min blogg och delar mina intressen så lämna gärna en kommentar! Sånt värmer ska du veta! Mina kära vänner lämnar även kommentarer direkt "per mun" och det är också okej... :-)

0 hälsningar: