tisdag 21 april 2009

Vårkänslor

Vilken härlig dag idag! Vårkänslorna kommer mer och mer och snart är det sommar igen. Det är härligt!

Jag började på en stickning igår. Ull, fyra färger och stickor 3,5. Det ska bli en present till en kommande liten bebis så jag tror inte det ska visas här ännu för de blivande föräldrarna brukar titta in här ibland... ;-)

Naaanting va jag längtar efter mina maskiner! Inte ens symaskinen har jag flyttat hit och det måste jag göra snart. Vi har en hel del kläder som behöver lagas. Tvättade upp barnens vinterjackor igår men de måste ju ha dem ett tag till innan det räcker med sommarjackor. Det är en jobbig period nu, när man inte riktigt vet hur varmt eller kallt det ska bli under dagen. Vi får väl köra med lager-på-lager?

Ha en härlig dag! Det ska jag fortsätta med... till och med jobbet känns kul i det här vädret :-))

0 hälsningar: