lördag 22 januari 2011

Lite struntprat bara

Sidvisaren jag lagt upp från Blogger fungerade ju inte alls! Den visade helt fel så nu deletade jag den. Fattade inte riktigt inställningen till bildspelet heller...jag vet ju att man kan göra det på ett annat sätt men man måste nog lägga ner lite energi på det. Tid jag inte har lust med just nu.

Ikväll är vi bortbjudna på middag, vi är ju bara tre som äter nu här hemma så det är väl ett bra tillfälle? Hockeymatch senare så det blir nog en bra kväll. Bara jag inte blir lika trött som igår, somnade som en klubbad innan Let´s Dance var slut och upp före tuppen imorse.

Faktiskt riktigt skönt en lördag.

På måndag börjar ju syjuntan om och jag måste välja ut nåt lämpligt handstickningsprojekt att ta med. Om jag inte har nåt maskinstickat att montera förstås. Det är mycket roligare nu!

Ha de´!

2 hälsningar:

Upplagd sa...

Fniss, du är rolig du med flera bloggar. Hoppas du inte somnar på middan nu...

Linda sa...

Hmm, ja...men jag försöker hålla maskinstickningsbloggen till just det ämnet. Går väl sisådär. Här kan jag vädra allt möjligt fast tanken var GARN från början :-)