måndag 3 januari 2011

Utmaning

Kopierar listan som syrran skrivit i sin blogg...jag stryker och ändrar hennes rader lite, men jag ska minsann försöka hänga på!!!

Har lovat mig själv ett par saker en längre tid och äntligen är det dags att sätta igång.

JAG SKA BLI SMAL
JAG SKA FÅ EN ÖNSKAN I UPPFYLLELSE
JAG SKA KRAMAS MYCKET
JAG SKA MOTIONERA DUKTIGT
JAG SKA INTE BÖRJA RÖKA
JAG SKA JOBBA HÅRT
JAG SKA TJÄNA BRA MED PENGAR
JAG SKA GOTTGÖRA ALLA JAG HAR GJORT ONT
JAG SKA BLI EN BÄTTRE MAMMA

En bra lista va?

3 hälsningar:

Jenny sa...

Haha. Sno min lista så där va? Hehe. Fan va varmt det är, går inte göra nåt annat än att sitta inne och jobba, det är stek ute. Bara tre veckor kvar sen tillbaka till det hemska kaoset, kylan och all förbannad snö. VILL INTE!

Upplagd sa...

...listan har ju en massa bra ambitioner, men du tänker väl vara liiiite vanlig människa också?

Linda sa...

Hmmm...jo, jag gissar att det blir mera av den vanliga mej :-)