tisdag 18 januari 2011

Stickar så kilona rasar...?

Jag har inget att skriva om egentligen, men slänger in några rader ändå...:-)

Stickar och stickar, tröja, kofta och raggsockar har jag beställningar på så det är min sysselsättning just nu. Hinner knappt nåt annat, eller vill inte rättare sagt! Det är så himla kul när man kommer igång, "bara" lite till...och lite till.

Vikten går neråt också hoppas jag. Nån våg har jag inte, för den slängde jag ut för länge sen. Litar på att kläderna visar mig istället. Jag har sagt att när jag kommer i storlek 42 igen kan jag väga mig. Om det blir inom en överskådlig framtid återstår att se!

Ha det gott!

2 hälsningar:

Upplagd sa...

...du är inte ensam! Det var längesen jag kom i storlek 42, men nu ska jag försöka ta mig åt det hållet. Vilken dietvariant använder du?

Linda sa...

Jag kör med Cambridge, ren kur. Det enda som har funkat för mej. Mitt stora problem har varit att jag hoppat över frukost, lunch och sen ätit på kvällen allt jag är hungrig på. Inte alls bra, man lägger ju på sig precis allt då kroppen ställt in sig på svält. Nu dricker jag 3 shakes om dagen samt en massa vatten. Känns hur bra som helst och jag där energi och bättre humör..