lördag 24 oktober 2009

Dagens planer

Tvättar idag... jag hatar att sortera både innan och efter tvättning. Men nu är det påbörjat i alla fall och barnen har fått i uppgift att ordna i sina garderober innan de nytvättade plaggen ska läggas in.

Jag har också suttit vid datorn och stickprogrammet Knitware, mätade hunden och tänkte sticka en tröja till honom. Han är så himla frusen av sig men ska absolut vara ute ändå. Får se om det blir nåt av det projektet för han verkar vara för stor för nålantalet i mina stickmaskiner? Handstickning, njaa...

Mätade mig själv också men det var inte lika kul. Tror nog att jag gör som jag tänkte tidigare, stickar åt mig själv i min "smala" storlek så kanske jag blir extra peppad? Har ju faktiskt gått ner nästan åtta kilo nu.

Nu ska jag åka och handla material till skohyllan jag tänkt skruva ihop i groventrén. Delad rundstav och några ribbor som målas i svart. Tror det blir bra!

"Bättre i bland att gå vilse än att inte gå alls"

0 hälsningar: