tisdag 27 oktober 2009

Grattis

Idag fyller min älskling trettisju år! Jag ska baka idag och bjuda honom på nåt gott när han kommer hem från jobbet. Hoppas, hoppas, hoppas att det inte blir halkigt eller snö ikväll så han måste jobba istället för att vara hemma och fira...

Juntan igår var himla rolig, vi tovade tomtar och hjärtan och jag tror det var minimalt med nålstick i fingrarna. När jag kom hem ångrade jag att jag inte fotade alla små figurer, det hade varit kul att visa för de blev jättesöta! Nästa veckas syjunta missar jag för då är vi i Linköping, jag och dottern. Jag skulle gärna vilja tova en stor tomtegubbe som kan sitta på bron... men det går nog inte för han blir säkert pajjad av Brons. Han älskar att jonglera och bita i mjukisdjur. Kanske man kan spraya på nån doft som hundar inte gillar?
Back to bulldegen!
"Fantasi är viktigare än kunskap"

2 hälsningar:

Mia stickar sa...

Du får hälsa och grattulera!

Linda Lidén sa...

Det ska jag göra!