lördag 31 oktober 2009

Dålig anslutning?

Det har varit stört omöjligt att komma sig in på Blogger idag! Nu lyckades jag komma in så jag får väl se om det går att publicera nåt inlägg.

Pojkarna och jag var i stan igår, hitttade fina vinterjackor och handskar åt dem båda så nu klarar de sig ett tag. De växer som skrutt varje sommar så fjolårets vinterkläder passar aldrig. Hoppas nu dessa räcker över vintern i alla fall. Nya mattor blev det också!?!

Upptäckte att mattorna jag lagt i groventrén passade ännu så mycket bättre i hallen! Så det blev de grå till sist som jag velade över förra gången jag var på Rusta. En beige matta till fick jag lov att köpa, den ena var för lång för den lilla hallen. Bra blev det!

Idag har vi slappat, slappat lite till och så har vi tovat lite. En snögubbe blev det för mig och E gjorde världens sötaste tomte! Jättefin, med ögon och allt.

Älsklingen for iväg för att se på hockey och jag har planer på att umgås med mina garner :-)
En gulsvart socka har jag stickat igår/idag i Järbos nya klubbgarn. Yngste sonen är ju SAIK-fantast så jag får så lov att sticka en socka till så han får använda dem. Provade den på mig också och det är inte klokt att en elvaåring har lika stora fötter som jag? Trettiåttor...redan!

Imorron kväll åker jag och dotra ner till Linköping. Blir en visit på IKEA och säkert en runda på stan. Jag hoppas att det inte är lika kallt där som här hemma, jag tänker inte ta varmaste vinterkläderna på mej. Sist vi var där höll vi på att flyta bort, månadsskiftet juni/juli och det var supervarmt och härligt väder.

På onsdag är vi hemma igen och då ska jag börja första kursen inom hudvårdsjobbet! Längtar...

Ha en bra helg!

"Låt inte gårdagen ta för stor del av dagen"

1 hälsningar:

Unknown sa...

Härligt med en liten tripp tillsammans med dotera! =) Ha så mysigt!