fredag 23 oktober 2009

Stickrummet




Så har jag äntligen kommit ihåg att knäppa lite bilder på stickrummet. Ja, lager är det ju också i och för sig... Jag trivs som fisken där inne. Det stora strykbordet byggde maken ihop åt mig medan jag hade tygaffären och jag är så glad att det ryms och kan användas. Allt som syns där under är garn som ska packas in i hyllor och ut i webshopen...
Packbord när jag skickar varor, strykbord när jag syr och byter gardiner...helt perfekt!
Och JA, jag tar emot kunder här för de som inte kan eller vill handla via nätet. Ring bara först så jag säkert är hemma.
Trevlig helg på er alla!
"Den som inte kan vad hon vill måste vilja det hon kan!"

4 hälsningar:

Unknown sa...

Var har du köpt din provdocka? Vill ha! =)

Rita sa...

Oj, va prydligt du har det bland dina garner o prylar. Ser ju riktigt stort o rymligt ut.
Ha en riktigt trevlig helg!
Kram/Rita

Linda Lidén sa...

Therese, det är en skyltdocka som jag köpte till affärn. Kanske jag har en till nånstans? Den är i medium.

Rita, det är nog för att jag nyss flyttat in som det ser prydligt ut. Rummet är gamla garaget som sitter ihop med huset, så det är lagom stort och nära till hands.

Trevlig helg på er!

Unknown sa...

Om du säljer den vill jag gärna köpa den!