onsdag 28 oktober 2009

Nytta och nöje

Idag blir det jobb för hela slanten 8-18, det ska bli så roligt att träffa folk och småprata lite grann.


Det blev sandning i går kväll... men hann vara hemma ett par timmar och fika innan! Jag hade då så trevligt sällskap här hemma till sent på kvällen så det blev bra. Älsklingen fick dessutom med sej en "codriver" i lastbilen :-)


Nästa vecka ska jag börja med ett till jobb, nåt som jag gjort förr och som är väldigt kul! Började planera och boka in i veckan, hudvårdskurser hemma hos värdinnor med gäster. Jag har gått diverse utbildningar i detta ämne och ser fram emot att få pröva på det igen! Produkterna har jag använt själv och vet att de är jättebra.


En ny bok landade i min brevlåda i måndags: Virka amigurumi! Jag deltog i tävlingen på Mias blogg och priset var just denna boken. Nä, inte blev jag segrare, men desto mer nyfiken på vad detta är för något. Såklart beställde jag den, och blev glatt överraskad! Jättefina figurer som man kan virka i nästan vilka garner som helst, gissa om jag ska pröva på detta?


Nä, nu är det dags att göra sej iordning för dagen!

2 hälsningar:

Unknown sa...

Lycka till med nya jobbet! =)

Linda Lidén sa...

Tack!