onsdag 21 oktober 2009

Halkigt värre

Fy vad det är halkigt!!! Körde sonens ryggsäck till skolan på morgonen och det kändes slirigt hela vägen. Maken är ute och sandar nästan jämt nu känns det som, men det är ju bra. Jag som ska köra till stan idag, med halvdåliga vinterdäck på bilen. Får nog fara i god tid och köra sakta.

Jag ska kolla in Rustas mattsortiment och se om de kan konkurrera med sajten jag hittade på nätet. Längtar så att få klart i groventrén så att barnen kan hänga av sig alla kläder och väskor där istället för i hallen där alla gäster ska gå in. Gillar inte när det blir för stökigt!

Nu måste jag ta en liten paus i handstickandet och ägna mig åt stickmaskinen. Det är en viss manlig person i huset som fyller år nästa vecka och jag har inte klart presenten än. Ska bli klar, för det har jag bestämt!!! Hoppas nästan att det ska sandas några dagar till så han inte kan tjuvkika...

"Framgång består av en serie dagliga små segrar"

1 hälsningar:

Unknown sa...

Jag gillar dina små tänkvärda ord i slutet på inläggen! Kram//Therese