tisdag 13 oktober 2009

Mattproblem

Nu har jag hittat till en riktigt bra sajt med mattor! Tack Prizilla för länken, den här som heter "Circle" fastnade jag för direkt. Men passar den till golvet? Jag kom på när vi börjat lägga att det är ett knepigt mönster för att passa in med en matta...



Finns i 70x400
Sen fanns den visst i enfärgat brunt också, undrar om det är samma bruna färg på dem eller om den enfärgade är lite gråare i verkligheten också?

Finns i 70x450

Sen var det ju det där med plastmatta också. Borde man ha en gummerad gångmatta i en hall där det kan bli lite vått efter skor och sånt? Enligt Prizilla så ligger hennes mattor stadigt kvar på golvet trots hundar och "gubbar" och det gillas starkt! :-)

Undrar om man kan beställa färgprover...?

4 hälsningar:

Unknown sa...

Snyggamattor det där! Jag har en plastmatta från Pappelina och den ligger ganska stadigt, förrutom när hundarna rejsar runt =) men plastmattan från Jysk är livsfarlig! Den behöver man ha gumminät under för att man inte ska dratta på rumpan...Så jag tänker att det är olika på kvalite´. Go tur med mattinköpen! =)

Linda Lidén sa...

Tack! Det är lite knepigt att föreställa sig hur det blir då man inte kan pröva först. Jag ringde och frågade och det går bra att byta men då blir det ju fler fraktkostnader...ska nog blunda och föreställa mig resultatet först?

Unknown sa...

Det är det som är synd när man ska beställa grejer, det är ju annars så himla smidigt!

Linda sa...

Det skulle ingå en returomgång varje gång man beställer...:-)