torsdag 29 oktober 2009

Djupsömn och uppfinningar

Helt däckad var jag igår kväll! Kom hem efter klockan sex och då var det dags att ta reda på en halv älgkalv vi haft hängandes i slakteriet. Malade köttfärs och diskade bort, sen var klockan redan nio och dags för sängen. Sov som en klubbad inatt så idag är jag fit for fight igen!

Sitter och bokar in hudvårdsvisningar för de kommande veckorna. Är DU intresserad av att bjuda hem några på en "Må Bra kväll" så får du jättegärna höra av dig.

Besiktning av bilen med bara ett baklyse väntar också senare idag, jag tror INTE den går igenom :-)... Men jag måste göra det ändå, annars har vi körförbud när den är lagad. Hoppas inte verkstan behöver så himla lång tid på sej.

Jag har letat som en galning efter en av årets almanackor, en sån som man kan skriva mer än tre bokstäver per dag i och det var inte lätt! På Pappers i stan hade de redan slängt dem och hade bara nästa års framme. Gjorde istället en egen i Excel, den får duga i två månader!

Vet ni var hunden låg imorse då maken steg upp?
- På köksbordet!!!!!!! En trettiokilos vorsteh som tror han är en pytteliten knähund...

"Det verkliga sättet att spilla tid är att räkna timmarna"

4 hälsningar:

Unknown sa...

Hahaha! ja det är sant som det är sagt "storleken har ingen betydelse"

RIta sa...

*Fniss* visst är hundar ljuvliga, man får sig många skratt. Vilken syn det måste ha varit =)
Ha en riktigt skön helg!
Kram

Bluewhiskey sa...

Hehehehehe... Här hemma har jag en hanhund som löper som en tik och tror att han är katt... Djur är lustiga :)

Monica Hansen sa...

Kul!