torsdag 22 oktober 2009

Hur blev det här?

Passar mattorna? Jag har köpt klädkrokar, typ omklädningsrumshängare i svart smide. Lampor har jag inte fixat än men jag och dottern ska förhoppningsvis in en sväng på Ikea när vi åker till Linköping nästa gång.

Blomman vet jag inte, den bara hamnade där!

Klicka på bilden så syns det vad jag skrivit.

2 hälsningar:

Unknown sa...

Snyggt! Kommer att bli fint med svarta detaljer. En spegel kanske ovanför byrån eller längst in? Skohylla som man sätter på väggen är smart-lättare att städa.. Vad kul med så många nya fräcsha rum! Blir sugen på att fixa lite...

Linda Lidén sa...

Vad smart med en spegel! Det har jag inte tänkt på(kanske för jag hatar att spegla min överviktiga kropp)Tror att jag har en syrabetsad, större spegel i förrådet!

Funderar på att göra en egen variant av skogaller. Halv rundstav på några brädbitar och lacka i svart. Då står inte skorna direkt på golvet och är lätt att lyfta och torka rent.

Ideér finns, sämre med genomförandet.